Translate

miercuri, 16 noiembrie 2016

o mie de lei

Cum as putea sa numesc aceasta ...scrisoare, sau notita,sau ciorna?..
Marturii? Minciuni? Prostii? Marturii mincinoase?...
Nu.
Am sa le spun Minciuni adevarate... 
           despre paralelismul intersectat dintre noi. Despre Diavolul din noi si Dumnezeul dintre noi. Sau invers. Despre daruire si nepasare...
-Am să strâng cei o mie de lei!
Şi-am să vin sa ţi-i azvârl pe tejghea.
Şi atunci,fiind plătită cu preţul, de tine cerut.
O sa faci ce iti cer.
O sa misti din sprancene,o sa gemi.
Si poate-o sa-ti trag si vreo doua palme.
Tu o sa gandesti: 
- Daca m-ar vedea sau afla mama,m-ar renega.
Eu o sa gandesc:
-Daca tot sunt aici,macar sa ma distrez cu banii astia.
...Pe urma, o sa ma culc cu tine goala.
Si pe urma,mahnirea, se va culca cu noi.
Si eu care nu am ucis nici o  vietate mai mare
O sa vreau sa te ucid.
Pentru ca zilele tale care-s si ale mele
Pe care le-ai furat de acasa-s sfarsite. 
Si pentru ca altele nu poti sa mai furi.

... Ai vazut delfinii din delfinariu?
Par fericiti.
Par!
Sa nu cumva sa crezi ca sunt!

...
Fiindca  lipsesti,si nu am cu ce sa-mi umplu timpul si cele 50 de ore de lucru saptamanal... ma joc cu literatura.
Sau pe romaneste, ma indeletnicesc cu batutul campilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu