Translate

miercuri, 19 septembrie 2012

Despre telepatie

Cu totii am trait  situatii mai mult sau mai putin ciudate. De exemplu, sa te gandesti la cineva si in clipa urmatoare acel cineva sa te contacteze la telefon sau messenger sau, sa visezi pe cineva pe care nu l-ai vazut de luni sau ani si  a doua zi sa il intalnesti pe strada. Unii, printre care si eu, numesc aceste situatii experiente telepatice. Altii, le numesc simple coincidente (zambesti?). Am sa povestesc o astfel de experienta sau coincidenta. 
   Intr-o zi, ma intalnesc cu fosta educatoare a copilului meu. Ne-am oprit, ne-am salutat, ne-am sarutat si imbratisat. Natural, nimic fals. Recunosc ca doamna ma place si ca o plac. E o femeie frumoasa , inalta, cu picioare lungi. O femeie silfida, in ciuda varstei de peste 60 de ani. Cred ca o plac pentru ca stiu (nu stiu de unde) sau simt ca asa va arata si sotia mea la acea varsta. In fine, am vorbit unele, altele... Ne-am invitat si ne-am promis unul altuia sa ne vizitam prin weekend (intr-un weekend). La un moment dat, doamna imi spune, putin ganditoare:
 - Cred ca in sambata asta priveam, seara, niste fotografii si am gasit unele cu voi si cu mine.Ma uitam ce frumosi si tineri erati. Am vorbit despre voi si cu sotul.
     Am ramas pe ganduri. Am inceput sa numar zilele si sa le derulez. Am repetat operatia... la fel, acelas rezultat. Parea incredibil. Desi era riscul sa fiu numit mincinos sau lingusitor ii spun:
 - Doamna, stiu ca pare incredibil dar cred ca in acea seara de sambata, nu sunt foarte sigur, priveam si noi fotografii cu dumneavoastra imbracata in Alba ca Zapada si cu noi la serbare.
Doamna m-a privit surprinsa sau uimita si a exclamat:
 - Si totusi exista telepatie!
Seara, ajuns acasa, ii povestesc sotiei scena. O intreb in ce zi am privit prin albumele foto. Calculeaza si ea. Era sambata in timpul stirilor sportive. Exact aceeasi perioada cu a educatoarei. Sotia exclama:
 - Si totusi exista telepatie!...
Nu mai stiu ce sa cred. Totusi, si exclamatia sotiei, identica cu a educatoarei,...pare coincidenta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu